خرید دستگاه کارتخوان (1)

خرید دستگاه کارتخوان

امروز سراغ هر کسب و کاری بروید که سر و کار مستقیم با مردم و مشتری ها دارد از یک دستگاه کارت خوان استفاده می کند. استفاده از این دستگاه ها در گذشته ای نه چندان دور به عنوان یک آپشن اضافه محسوب می شد. اما امروز کثرت استفاده از آن ها باعث شده است که یک وسیله عادی و ضروری برای هر کسب و کار محسوب شود. اما تاکنون فکر کرده اید که این وسیله چه ضرورتی برای یک کسب و کار دارد؟ یا در کلام بهتر چه لزومی برای خرید دستگاه کارتخوان وجود دارد؟

وقتی به این سوال می رسیم احتمالا اولین چیزی که به ذهن ما می رسد این است که مردم یا همان مشتری ها به این موضوع عادت کرده اند که قسمت بیشتر پول خود را به شکل الکترونیکی و کارتی منتقل کنند و کمتر کسی پیدا می شود که بخواهد مبلغی مانند پانصد هزار تومن را به شکل دستی همراه خود به جاهای مختلف ببرد.

سهولت در انتقال پول، امنیت و هزاران دلیل دیگر باعث شده است داشتن کارت اعتباری از واجب ترین عناصر زندگی اقتصادی امروز بشر باشد. همین عامل مهمترین لزوم خرید دستگاه کارتخوان را به ما نشان می دهد اما این تمام مسیر نیست.

 

خرید دستگاه کارتخوان
خرید دستگاه کارتخوان

خرید دستگاه کارتخوان

یکی از سوالاتی که عموما صاحبان کسب و کارهای کوچک می پرسند این است وقتی کل حجم مبادلات آن ها با یک مشتری به صد هزار تومن هم نمی رسد،و وقتی این مقدار پول عموما به شکل نقد وجود دارد چه لزومی به خرید دستگاه کارتخوان وجود دارد؟

کاسبان باهوش می دانند که این خود آنها هستند که میتوانند مشتری را مجبور به خرید بکنند. به بیان بهتر فروش بیشتر محصولات یک فروشنده به قدرت فروش او بستگی دارد. یکی از نمادهای بارز این قدرت در فروش را می توان در سهولت پرداخت دانست. در واقع شما هرچه قدر بیشتر مسیر پرداخت را ساده تر کنید، مشتری شما بیشتر راغب می شود که خرید بیشتری داشته باشد. این یعنی فروش شما چند برابر خواهد شد.

در کلام بهتر خرید دستگاه کارتخوان این فرصت را به شما می دهد که محدودیت خرید را برای مشتری خود از بین ببرید و به او گوشزد کنید که می تواند بیش از محدوده نقدی خود خرید کند. از طرف دیگر خرید با کارت اعتباری فشار کمتری از نظر روانی دارد. از این رو هنگام خرید مقاومت خاصی مشتری نخواهد داشت. از این رو خرید دستگاه کارتخوان می تواند بجز موارد ابتدایی فروش را چند برابر کند. بهتر است به فروشگاه فناوران تبادلات دانش سری بزنید مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

 

کارتخوان در ویکی پدیا